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Structure |
Please, refer the LWMHeader.
Cell and Area division are the same as that of LWM. |
ヘッダーはLWMの方を参考にしてください。
また CellやArea分けもLWMと同じです。 |
[Data Stream Method]
<Method=1>
A polygon can exist only in an area.
Cell coordinate U,V & area coordinate X,Y are specified. |
polygonは各エリア内での指定になります。
pointはx,yのほかにu,vも指定されます。 |
<Method=2>
The points can exist outside the cell.
A single area can represent the entire cell. |
エリア内座標(X,Y) はCellの外にも指定できます。
ひとつのAreaでもCell内すべての指定ができます。 |
[Layed structure of the TexturedGroundPolygons]
レイヤーIDの少ない方から順に描画されます。
(SDK p.6参照)
[Header and Index]
BGL Header
TerrainDataFileHeader
VTPFileHeader
VTPIndexHeader
VTPIndexList
VTPCellID
VTPTextureHeader
VTPTextureNameIndex
VTPPackedTextureNames
There is nothing like the dwAttrib
of L/WMP in VTP. |
VTPにはL/WMPのdwAttribのようなものがありません。 |
[VTPData(inside the Cell)]
Area
Layer
TextureID
Polygon
Point
vtp file structure.txt